Wednesday, March 16, 2011

.kenapa TUHAN uji aku macam ni?

as-salam...

"jangan bersedih, Allah swt sentiasa bersama umatNYA"


tuhan....
kenapa kau uji aku sebegini?
salah ke aku bila aku tidak boleh berterus terang?
yang aku dapat...
maki makian dan sumpah seranah.

tuhan....
andai aku hidup menyusahkan hidup orang lain...memusnahkan hidup orang lain...
aku rela kau tarik nyawaku..
aku penat menjadi mangsa walaupun aku tak pasti apa salah aku...

tuhan....
aku umat-mu yang lemah.
kau ampunkan aku dan mereka...
tuhan........:(

2 comments:

Cik Eliza said...

allah tak akan menduga hambanya dengan dugaan yg tidak tertanggung oleh hambanya , maka , jangan bersedih jika di duga , (:

Anonymous said...

sabaq la.jgn la lemah2 mcmni.
Allah xsuka klu umatNya lemah sbb ujian/dugaan tu kan semuanya kekuatan cuma kena banyakkan bersabaq aja.chayokk3 girl...